Klassiek en Techniek nummer 278
Nummer 278 is gereed en ligt eind deze week op de deurmat. Bent u nog geen abonnee dan is deze online via de website te bestellen. Klassiek en Techniek nummer 278 is ook gewoon weer in de winkel beschikbaar. Kun je hem niet vinden, of is de boekhandel te ver weg van het dorp verwijdert. Of misschien uit voorzorg ga je toch nog maar niet shoppen. Bestel dan gewoon nummer 278 via de website. Ook oude nummers zijn gewoon beschikbaar
Wat kunt u in deze editie verwachten?
Uiteraard heeft Icons weer 4 pagina's toegevoegd aan ons mooie blad Een mooi verhaal van een T-Ford die een Speedsport werd.
Op de cover van Klassiek en Techniek staat ditmaal een Mini. Een Mini die niet geheel meer standaard is. In dit artikel zie je wat de eigenaar zich voor waanzin op de hals heeft gehaald
We gaan weer op reis, dit keer kijken we mee met de Coppa MIlano - San Remo
Uiteraard hebben wij ook weer wat mooie sleutelverhalen uit onze rubriek Waar Gebeurt. Dit keer onder andere met DKW, Fiat, Peugeot en Renault
We gaan rijden met de zeldzame BMW-Alpina B6 2.8I Buchmann & Buchmann
Verder hebben wij een nieuw project de Reliant Robin
Bent u nog geen abonnee? Voor € 49,95 krijgt u een heel jaar lang elke maand een nieuw nummer en heeft u toegang tot het online archief met heel veel artikelen uit voorgaande jaren.
klik <hier> om abonnee te worden
Bent u geen lid, maar wilt u graag toch dit nummer of andere nummers los bestellen?
https://www.klassiek-techniek.nl/contact/klassiek-techniek-niet-in-het-rek-van-uw-tijdschriftenwinkel
Klassiek en Techniek nummer 277 is los te bestellen. Vanwege de coronamaatregelen en het sluiten van boekhandels is Klassiek en Techniek lastig verkrijgbaar via de boekhandel. Wilt u hem los bestellen dat kan via onze website voor maar 6 euro inclusief verzending.
https://www.klassiek-techniek.nl/contact/klassiek-techniek-niet-in-het-rek-van-uw-tijdschriftenwinkel